Search This Blog

WHAT IS ON SALE THIS MONTH?

WHAT IS ON SALE THIS MONTH?

Come Follow Us!

Anda Memerlukan Produk Kosmetik HALAL yang boleh digunakan ketika SOLAT?

Anda Memerlukan Produk Kosmetik HALAL yang boleh digunakan ketika SOLAT?
GOOD Price, Import Quality & HALAL Cosmetics: Click Photo to view

Sunday, April 6, 2014

Kisah Benar: Mengapa muka saya nampak hitam selepas pakai Supra?


---------------
Ada seorang pengguna online pernah mengadu kepada saya muka dia nampak hitam selepas menggunakan Supra dan suami dia komplen tak suka tengok...
Dia ni kawan sekolah rendah Lynnda. Nama dia Nani. Seorang Cikgu Disiplin yang garang tapi suka sangat melaram... 
Soalan saya kepada Nani (dah lama tak jumpa since darjah 4 tahun 1984):
"Kulit awak jenis kering atau berminyak?"
Jawapan Nani: 
"Jenis berminyak dan kuat berpeluh"
Wink! Wink! saya dah terus dapat jawapan mengapa jadi macam tu....

Penerangan mudah saya: 
Supra memang tak sesuai untuk kulit jenis berminyak dan kuat berpeluh... 
Bertukarlah kepada TV Paint Stick...
  • Nani seorang pengguna yang mendengar nasihat saya dan terus dia beli TV Paint Stick... 
  • Nani memang suka sangat solekan yang meletup dan vouge... jadi dia tak main la nipis2 ni...
  • Nak tahu hasilnya? Voila!!! Nani sangat happy.... memang benar apa yg telah saya nasihatkan... suami dia pun puji sebab mmg cantik.... sesuai sangat dengan Nani...

Kepakaran saya adalah memastikan anda memperolehi result terbaik daripada pembelian anda... dapatkan nasihat pakar...
ceo@draz.my
Call or SMS +6012-2399629
WhatsApp ONLY +6010-5157758

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.